RSS

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Elkészült!

Szép napot!

Hirtelen felindulásból elkezdtem a blogot. Rengeteg vegetáriánus blogot olvastam(ok) de laktovegetáriánus oldalt -ezidáig- nem találtam. Na igen a ragadozó társadalom számkivetettjei előszeretettel gyűlnek, ha tudnak, köztük én is csapódtam olyan helyekre, blogokra, ahol érdekes dolgokat találtam, de ha vegetáriánizmusról van szó, nem  nagyon vesznek egy nagyon fontos dolgot figyelembe: A vega táplálkozásnak 4 csoportja is van:

1, vegán: állati fehérjét egyáltalán nem fogyasztó vegetáriánusok
2, Lakto vegetáriánus: állati fehérjét fogyasztó vegetáriánusok, akik már tojást sem esznek.
3, lakto-ovo vegetáriánus: tejtermékek mellé tojást is fogyasztó vegetáriánusok
4, szemi-vegetáriánusok: fehér húst és halat evő "vegetáriánusok" (sajnálom, nálam aki húst eszik, nem vega...)

Most önző leszek -bár remélem, a bloggal nekik is sokat segítek- de a blogot elsősorban lakto vegetáriánusoknak alkotom, amilyen vagyok én is, remélem, hasznotokra válik.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése